woensdag 17 april 2013

Niet twee maar vier cijfers vandaag

Hoe staat het dames? Is er al iemand die in de buurt van een bingo komt of valt het allemaal tegen? Voor het weekend heb ik (vind ik dan) weer een leuke bonus voor jullie., maar daar moeten jullie nog even opwachten :D

Maar nu eerst voor vandaag. Gister was ik duidelijk al veel te moe dat ik niet eens goed gekeken heb en dus de zelfde getallen als maandag aan jullie gestuurd heb hahaha. En niemand (Oké Mirjam wel) die er iets van zegt. Nou dat was gewoon een beetje dom van mij. Dus bij deze vier cijfers i.p.v. twee.
20
  en 1
en 21
 en 12


4 opmerkingen:

  1. hier heb ik nog steeds nix aan.... boe.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag ik dat nou goed, was dat groen?????
    SSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.....!!!!
    Ik ga gauw kijken
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht, al weer niks...?
    En nu dan groen!! Niet dat helpt voor een .ingo...... Hihi

    Blijft wel spannend zo!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!