zondag 21 april 2013

Klus 119 Een stukje van de tuin

Het was vandaag zo lekker weer. Lobbes lag van ochtend al heerlijk in het zonnetje op de bank.
Ik vond het wel tijd dat ik eens aan de tuin begon. De tuin in één keer (wat twee of drie keer) red ik echt niet dus ik doe gewoon iedere keer een stukje. Vandaag begon ik helemaal achter in de tuin. De hoekje wilde ik doen.
 
Toen ik eenmaal lekker bezig was en met een thee pauze tussen door ben ik toch nog even verder gegaan en heb ik het andere hoekje ook gedaan. Helaas vergeten een voor foto te maken, maar goed. Dit was het eindresultaat.


De palen moeten er eigenlijk nog uit, maar daar heb ik de kracht niet voor dan moet manlief, maar een keer doen. Het gaaswerk heb ik wel weg gehaald. Van de week eens kijken of ik dat op de een of andere manier goed kan bevestigen bij dat gat naar de straat toe want je goed zien.  Vorig jaar reed hier een vrachtwagen de hoek van de tuin eruit en dit zijn nog de naweeën van dat. Gelukkig loopt onze Lobbes de tuin niet uit, maar we willen het toch graag dicht hebben.

Ook had ik nog een groen container bijna halfvol met onkruid, blad en takken. Dit haalde ik allemaal uit de tuin.

Opruimtijd: 45 minuten + 20 minuten

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk opgeruimd, lekker bezig buiten,weer een klus geklaard!
    Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed hoor,zo'n stuk gedaan!

    mijn voortuin kreeg vandaag de keurende blik van schoonmama - helaas ... afgekeurd hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!