maandag 15 april 2013

Klus 114 Nieuwe vriezer plaatsen

Gister bestelde we een nieuwe vriezer. Ik dacht dat duurt nog wel een paar dagen en dan kan ik onder tussen mooi even alles om zetten , zodat er ruimte is voor de vriezer. HELAAS. De vriezer kwam vandaag al poeh. Hoe ga ik dat nu doen? Ik moet nog plaats maak, maar ze staan over een half uurtje al op de stoep. Op de plek waar ik hem wilde hebben staat nu een grote kast die ik nooit alleen aan de kant krijg (ook nog na een beetje spinazie eten).  Dus maar gauw even wat plek maken. Zodat hij in de ruimte kan staan en dan vanavond met manlief maar even kijken hoe verder.
Alles maar even aan de ene kan van de ruimte gezet. Zo kan de vriezer er te minste makkelijk in.
Gelukt! (voor dat meneer er was) Nou dit is hem dan, wat een knoepert hé.
Deze vriezer moet deze vriezer gaan vervangen
en deze gaat ook weg. 

We hebben even uitgerekend door deze vier vriezer te vervangen dat we 300 euro per jaar kunnen besparen nog dat willen we natuurlijk wel oké. De nieuwe vriezer is ook niet goed koop, maar die heb je er met een paar jaar uit. Heerlijk zeg besparen :D 

Toen manlief thuis kwam zijn we even aan het schuiven gegaan. Eerst alle spullen aan de kan.... 


 Poeh wat staan er eigenlijk een boel spullen in die ruimte.
Kast aan de kant en hup de vriezer op zijn plekje. Ooo nee toch niet helemaal, want ik moet nog bij de stekker kunnen die kan er pas morgen in dus nu......
Nu kan ik dus niet verder.
Deze vriezer kunnen niet eerder dan morgen leeg gemaakt en aan de kant, dat kan de kast hier weer tussen en alle andere spullen weer op zijn plek. Dus.....
Alles blijft even lekker een nachtje in de bijkeuken staan. Niet zo handig, maar goed ik blijf er niet mee slepen. De kartonnen dozen doe ik nu ook maar eens weg, want die heb ik in deze nieuwe vriezer echt niet meer nodig. Dus plat maken maar
en de container in.
en morgen maar weer verder 

Opruimtijd: ongeveer een uur

2 opmerkingen:

  1. wat zal het lekker koud zijn in de bijkeuken!! hihi.
    Wat een joekel van een ding zeg. Maar wel lekker, want dan ben je alle losse apparaten (straks) kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n grote vriezer, besparen willen we allemaal, ik krijg voor electrisch 220 euro terug, omdat ik geen droger meer heb al meer dan een jaar, dus was buiten drogen scheelt ook veel euri's
    Maar je moet er wel tijd voor hebben, voordeel ervan vind ik je vouwt het gelijk weg!
    Veel plezier bij je opruim sessie, heerlijk om te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!