donderdag 25 april 2013

Cijfer uitgezocht!!??!!

Hallo bingospelers,
 
Zoals ik jullie gister vertelt heb mogen jullie allemaal 1 cijfer wegstrepen op je bingokaarten van je eigen kleur.
Van Janny heb ik 12
Van Haakjuffie heb ik 35
Van Tineke heb ik 7
Van Emilie heb ik 34
en van Mirjam???? Sorry lieverd de nul is niet rood dus deze, mag je niet kiezen. Kies je nog even een nieuw cijfer uit.
Inge laat jij ook nog even weten wel cijfer je wegstreept.
Dit houd niet in dat jullie allemaal deze cijfers weg mogen strepen. Nee alleen dat cijfer wat jezelf hebt uitgekozen.
 
Hier de cijfers van mij voor vandaag.
16
 en 25

En omdat het niet echt opschiet ga ik zaterdag om 8.00 uur, 12.00 uur, 16.00 uur en 20.00 uur 2 cijfers trekken (dus 8 in het totaal) en dan maar hopen dat we een winnaar voor het oranjepakket hebben. De eerste bingo (die echt bingo heeft natuurlijk) heeft dan gewonnen.  Dus in de gaten houden deze blog :D

6 opmerkingen:

  1. Helaas niets...Ik zie pas zaterdagaovond de cijfers en het zou leuk zijn dat iemand nu eens bingo heeft :):):) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het zou zeker leuk zijn als iemand bingo zou hebben . Is een heeeeeeeeeeel lange bingo dit hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja haha als je een snelle bingo wilt dan moeten we gewoon een dag afspreken ;-) en kunnen we de hele dag bingo spelen haha. Al moet ik zeggen hoop toch wel dat in de maand mei alle bingo's gaan vallen hoor (zo niet dan zorg ik er voor :D )

      Verwijderen
  3. okay, okay, dan doe mij de 4 maar.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben nu alles nog een keer aan het nalopen en nu zie ik dat de 4 al gevallen is! dan wil ik bij nader inzien de 23. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!