woensdag 6 maart 2013

Klus 98 Helpende hand

Gister ben ik gezellig bij mijn zus geweest. Ze is hoog zwanger en zit gewoon te wachten tot de kleine man zich aandient. Nou volgens mij duurt dat niet lang meer, want ze was haar huisje al volop aan het schoonmaken (vaak een teken dat de baby niet lang meer op zich laat wachten) Minder voor mij, want ik ben nog niet klaar met mijn cadeau. Maar goed ik ga mijn best doen en dus weer wat minder hier aanwezig zijn, maar ik zal jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van mij bezig heden. Zoals nu ;-)
Ik was er gister bij mijn zuslief om even de helpende hand. Ze had een filmpje gemaakt voor een tante en die moest gebrand worden, maar ze kreeg het niet voor elkaar. Dus hebben we het even samen gedaan. Ook zijn we nog even bezig geweest met facebook, want ze wilde graag iets meer weten van facebook, zodat ze straks als de kleine geboren is hier ook wat mee kan doen.

Dus weer heerlijk geholpen en een gezellige middag gehad.

Tijd: niet belangrijk het was gezellig ;-)

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!