zaterdag 9 maart 2013

Klus 100 Cadeautjes

Ja gister was mijn 100ste klus en wat voor een klus.....
Een hele mooie 100ste klus. Eergisteren is mijn neefje Odin geboren en zoals jullie al hebben kunnen lezen was mijn kraamcadeau (beter gezegd cadeau's) nog niet klaar. Dus deze moest ik nu wel gauw afmaken.

Nog even wat afschilderen
 Nog wat knippen en plakken
 
 Dit lag al te wachten
 Natuurlijk ook nog even wat inpakken voor mijn andere neefje van twee. 

 Op het rompertje moest ik het lieveheersbeestje nog even op strijken.
 
Helaas ging dit niet helemaal goed en ik verbrand het plaatje en het rompertje. SHIT!! en nu???
Zonder het rompertje kan ik het broekje ook niet geven.  Dus dan ook geen broekje of op zoek gaan naar een nieuw wit rompertje.
 
 Ja het is toch wel heel zonde om dit niet te geven. Het ziet er zo samen er wel heel leuk uit.
Dus hup gauw de auto in op naar de winkel. Na dat ik bij twee winkels geweest ben heb ik een wit rompertje gevonden in de zelfde maat. Gelukkig. Gauw verder anders red ik het nog niet eens wat met een uurtje zouden we gaan.
 
Is het lijstje al droog? Mmm nou hij pik nog een klein beetje. Dus voorzichtig afmaken. Letter plakken en de lieveheersbeestje er op. De zakjes met blauw/witte hartjes er in en klaar. Toch maar even in een folie doen voor dat ik het bij de rest leg, want stel je voor dat hij toch nog afgeeft zonder van de andere spullen.
 
Nu alles even mooi schikken en klaar om in te pakken. Wel of niet in pakpapier? Nou nog maar niet het ziet er zo leuk uit dus gewoon lekker in folie kan iedereen het meteen zien. En zo zijn de pakketten dan uit eindelijk geworden.



 

 
Omdat het toch al feest is en ook nog eens mijn honderdste klus is heb ik besloten om ook een give away te doen. Wat het precies gaat zijn vertel ik niet het is een surprise give away (gewoon omdat ik zelf nog niet weet wat ik zal geven hihi) Dus wil je mee doen aan mijn give away wordt dan volger en zet hier onder een reactie.  Je kunt mee doen tot 31 maart. Na de Pasen maak ik dan bekend wie de
surprise give away gewonnen heeft.

 Tijd: ??? Geen idee maar het was heerlijk om te doen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontiegelijk leuk en vooral speciaal cadeau. Enne gefeliciteerd met je nieuwe neefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera! Gefeliciteerd met je neefje én je 100ste klus.
    Wat een prachtig kraampakket is het geworden. Lieveheersbeestjes zijn zo leuk. Je bent een echte verwen-tante.

    Ik doe graag mee met je give-away. Ben benieuwd wat je gaat bedenken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, al weer honderd!! Goed hoor.
    En wat een leuke pakketten zijn het geworden! Leuk idee het rompertje en brokje zo samen.

    Natuurlijk vind ik de give away leuk, maar ik heb je PIF al in het verschiet. Leuk dat we een afspraak hebben kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En gefeliciteerd met je neefje natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!