maandag 4 februari 2013

Manneke jarig

Gister even geen klus. Nee gister vieren we de verjaardag van onze Lobbes en van het petekind van manlief. Ja wij zeggen zelf: het heeft zo moeten wezen. Manlief's petekind is op de zelfde dag geboren als onze Lobbes.(of net andersom)
Toen was onze Lobbes nog klein.

Nu is hij al een hele vent. Onze manneke.
Natuurlijk krijgt hij vandaag een cadeautje van ons (als of hij niet genoeg speelgoed heeft ;-) )
 Even lekker spelen met mijn nieuwe speelgoed en dan......
 Is het tijd om gezellig bij de baasjes op de bank te kruipen.
Helaas moesten we hem even alleen laten, want het was te druk om mee te gaan naar de verjaardag van het  petekind. Lobbes volgende keer mag je echt wel weer mee hoor X

4 opmerkingen:

  1. Kleine puppy's worden groot.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Lobbes. Hij heeft vast genoten van alle aandacht (alsof hij die normaal niet krijgt hihi) en natuurlijk de cadeautjes, de slingers, ballonnen en de kaarsjes op zijn voer...
    Vind Lobbes ballonnen kapot maken (of eigenlijk zo lang mogelijk met zijn bek ermee spelen tot hij knapt) als onze Beau dat vond? Spelen met bellenblaas-bellen was ook een favoriet spelletje...
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ons manneke :D
      Precies ik vraag me af of zijn verjaardag zoveel anders was dan alle andere dagen hahaha. Ballonnen vind hij geweldig. Net zo lang tegen aan duwen tot hij een keer pang zegt hihi.

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!