maandag 4 februari 2013

Klus 84 zoeken naar een kast

Vandaag ging ik opzoek naar een kast voor in mijn hobbyruimte. Winkel in winkel uit wat zijn er toch een boel kasten zeg, maar helaas nog niet gevonden wat ik wilde hebben. Als ik hem mooi vond, vond ik hem te duur. Als hij goed koop was niet handig. De redelijk geprijsde was altijd wel iets mee wat me niet helemaal beviel. Dus wat neem je dan?

Ik wist het niet meer en ben naar een aantal uren zoeken maar naar huis gegaan. Ja zonder kast pfffff.
Misschien toch maar een kast zelf maken? De zijn de schappen op de hoogte die ik wil, maar dat is ook duurt. Manlief zei al: plaats dan alleen schappen en hang er dan net zoals je bij de kledingkast gedaan hebt. Ja dat is natuurlijk ook nog een optie. Misschien moet ik hier nog maar eens een nachtje over slapen of zo

Of heb jij misschien nog een goed idee. Ik hoor het graag.

Zoek tijd: te lang (uren)

4 opmerkingen:

  1. Je kunt inderdaad een muur met planken maken en dan kan je met manden, dozen en potjes al je spulletjes opruimen. Maar dat kan vrij kostbaar worden....
    Of een kast bij Ikea (ofzo) kopen waarvan je de hoogte van de planken kunt veranderen (heb ik bij een boekenkast gedaan, hoger voor ordners, lager voor pocket boekjes, alles op de juiste maat gekregen)

    Succes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon even tweedehands kijken! Wij hebben daar hele goede ervaringen mee: boekenkasten, planken, ophangsysteem via marktplaats/tweedehands winkel. Ik snuffel graag in dat soort winkels en een paar jaar geleden hebben we ons halve huis daar tijdelijk mee ingericht (jaar in gewoond). Je kunt altijd wel wat verbouwen met zo'n kast tot hij helemaal naar je zin is. En wat dacht je van kartonnen dozen verstevigen met bv brede tape en dan beplakken met stof? Goedkoper dan rieten manden e.d. alhoewel je die ook weer goed tweedehands kan kopen (mijn ervaring). Succes! Ingrid, Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reactie. Inmiddels ook al op marktplaats zitten zoeken vandaag, maar nog niets naar mijn zin gevonden. Misschien dus dan toch maar gewoon een kast kopen en deze iets aan passen of zo. Wordt vervolgt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!