vrijdag 1 februari 2013

Klus 82 tapijttegels leggen

Gister heb ik mooi tapijttegels uitgezocht. Lekker zacht aan de voetjes en nog niet eens zo heel duur.
Vandaag de ruimte maar gedeeltelijk leeg gemaakt, zodat ik de tapijttegels kon leggen.
Nee dit werkt niet echt het vloerkleed (wat we hier tijdelijk neer gelegd hadden) moet ook aan de kan anders wordt het niets. Dus deze spullen moeten ook allemaal even een ander onderkomen krijgen, maar ja waar allemaal in de gang? Daar breek je al zo wat je nek. 
Maar goed er kan vast nog wel even een boel bij. De rest die niet meer op de gang kwijt kan gaan in een hoek van de kamer. En leggen maar.
Spullen verplaatsen en verder met leggen.
Alle hele tegels liggen op dit moment er in. Nu alleen de zijkanten nog niet. Daar moet nog aan gesneden en geknipt worden, maar morgen is er weer en dag voor vandaag hou ik het even voor gezien.

Opruimtijd: 45 minuten 

2 opmerkingen:

  1. Dat is al een heel mooi resultaat! Ziet er leuk uit met die kleur. En inderdaad, morgen (vandaag) weer een dag. Ik schrijf dit berichtje om 01.00 vandaar.
    Lekker joh, dat je het aanpakt, je zag er zo tegenop. En knap dat je het zelf (of samen met je man?) doet!

    Xx, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die is niet de eerste keer dat ik vloerbedekking leg hoor Emilie. Natuurlijk is het nooit zo goed als een stofferder het doet, maar ik vind het goed genoeg ;-)
      Manlief heeft alleen geholpen bij het kopen van de tapijttegels ;-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!