woensdag 30 januari 2013

Post versturen

Gister vertelde ik jullie dat ik een kaartje ging versturen. Het grappige was ik had de kaart op de bus gedaan en even lekker een wandeling gemaakt met Lobbes. Toen ik thuis kwam was bij mij de postbode ook geweest en wat denk je. Een kaart in de bus.

En van wie? Van de persoon die ik zelf net een kaartje had gestuurd hihi grappig hé
Emilie bedankt voor je leuke kaart

Vandaag stuurde ik ook een kaartje aan een andere vriendin van mij en ik de envelop klaar liggen voor mij Friendship Swap.
Over deze swap vertel ik jullie volgend week meer op Onny´s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!