donderdag 31 januari 2013

Klus 81 hobbyruimte kast verplaatsen

Vandaag ben ik ook verder gegaan met de hobbyruimte. Ik wilde deze kast naast deze vriezer hebben staan in de bergruimte, maar dat kon ik natuurlijk niet alleen.
Dus manlief hielp me even mee. De vriezers moest nog een stukje opgeschoven worden en dan paste deze kast er tussen. Kijk zo. 
Kijken en er is weer meer ruimte gekomen in de hobbyruimte. Meteen maar vloerbedekking gekocht. Hier ga ik morgen mee aan de gang. 

Opruimtijd: Geen idee vergeten op de klok te kijken.

3 opmerkingen:

  1. Een a naar b'tje met een groot effect... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en vandaag heb ik ook een boel lopen schuiven met spullen haha (helaas nog niet zoveel effect, maar dat komt nog)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!