maandag 28 januari 2013

Klus 77 De vriezer

Van het weekend zijn we lekker met vrienden weg geweest, maar voor dat we gingen had ik nog wel (tussendoor) even tijd om de vriezer schoon te maken. Het weer zou weer warmer gaan worden dus als ik het wilde doen kon ik het beste zaterdag even doen.

Zo kon ik de lades met vries spullen zo buiten zetten lekker makkelijk. Ik was al begonnen toen ik er aan dacht. Oeps foto maken. Dus de begin foto heb ik niet, maar als je deze zit heb je wel een idee denk ik.
Meteen een paar bakken er in met heet water zo gaat het wat sneller. Kon ik onder tussen even douche ;-)
Nog weer even het water vervangen voor heet water
 
Ja mijn waterkokertje moest deze ochtend er even zwaar aan trekken. Om even wat te helpen heb ik met een houten lepel het ijs los gemaakt en verwijderd. Hup de gootsteen in daar kan het verder ontdooien. 
Na dat al het ijs er uit was even een sopje maken zodat ik alles nog even schoon kan maken. Oeps en toen liet ik per ongeluk de de fles om vallen. Iets te veel sop in mijn water. Hier had ik het hele huis wel mee kunnen soppen, maar ja daar had ik echt geen tijd voor. Jammer maar ja
 Vriezer weer mooi schoon alle vries spullen er weer in en klaar.

Opruimtijd: tussen de bedrijven door waarschijnlijk een 30 minuten 

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad. het blinkt je tegemoet!
    Is het een vriezer met open vakken? Interessant. Dat heb ik nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die open vakken zijn eigenlijk geen echte open vakken hier horen kleppen voor te zitten, maar die zijn al kapot (oeps) maar zo weg het ook veel fijner vind ik :-D

      Verwijderen
  2. Ja dat was er één haha 4 to go alleen niet nu

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!