vrijdag 21 december 2012

Klus 67 Bedjes spreiden en kerst-swap (deel 4)




Woensdag ben ik echt begonnen met de kerst voorbereidingen. Ja dit jaar komt de familie gezellig bij ons. Dus het is mijn buurt om voor de innerlijke mens te zorgen. Dus de meeste boodschappen deed ik woensdag al. Morgen of zondag haal ik de laatste dingen. De vers producten.

Vandaag was het tijd voor het huis. Ze zult denken huis? De kerstversieringen zijn toch al voorbij gekomen. Ja dat klopt de kerstbomen staan al en alle andere versieringen ook, dat ga ik nu ook niet doen. Nee vandaag is de zolder/logeerkamer aan de buurt. Mijn ouders blijven gezellig een nachten slapen, omdat ik dit werk niet allemaal op het laatste moment wil doen heb ik dit vandaag al gedaan.

Eerst moest ik alles opruimen. Ja ook hier lag weer van alles. Helaas ben ik vergeten een foto te maken, maar jullie kunnen er vast wel een beeld van maken. Een bed vol met kleding en spullen die eigenlijk gewoon opruimen horen te zijn, maar te makkelijk gewoon even op bed gelegd worden, want ach het ligt daar toch niet in de weg. Nou alles is weer opgeruimd de bedden om gemaakt klaar om beslapen te worden dus deze bedjes zijn gespreid ;-)

Nu heb ik wel een cadeautje verdient. Dus zocht ik een leuk cadeautje onder de boom vandaan en wat zat erin? Ooo een heerlijke vrolijke ketting met allemaal kleurtjes.


Die pas over al bij. Dus meteen maar om want ook hier bij pas hij goed.





Thanks Mirjam ik ben weer heel blij met mijn cadeautje. XXX

Opruimtijd: 90 minuten (1 uur en 30 minuten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!