woensdag 19 december 2012

Klus 66 Cadeautjes in- en uitpakken (Kerst-swap deel 3)

Van ochtend heb ik meteen een cadeautje uitgepakt. Ja welke kies je dan hé. Nou ik gewoon die afwijkt van de rest haha. In dit geval was dat dit pakje. Alle andere zijn met rood, dat past zo goed onder mijn kerstboom dus die laat ik nog even lekker liggen.
En wat zit hier nou in? Ik dacht eerst iets van thee of zo, omdat Mirjam tegen mij gezegd had dat ik moest oppassen dat Lobbes er niet aan ging zitten. Thee ruikt meestal wel lekker dus ik dacht aan zo iets. Maar neeeeee. Weten jullie wat het was.
 
 
 
DIT!  
Een hot chocospoon van witte chocolade met aardbeien en peper? Nou ik ben heel benieuwd hoe dat gaat smaken.

Ook zat het nog wat reclamekaarten erbij alleen jammer dat de Grote Kerstshow 10 november was en ik pas nu mijn pakje open :( Niet zo slim van de verkoopster om die er bij in te pakken, maar goed. Ik zal maar zeggen goed bedoelt.
Ik heb ik vandaag een klusje gaan die niet alle daags is. Nee ik pak niet iedere dag van allerlei pakjes in maar ja in de december maand toch wel het een en ander. Gewoon ik pakken is ook weer zo gewoon en dat wilde ik nu even niet dus.....

Hier het resultaat.

 
 
  
Best gezellig zo allemaal onder de kerstboom. Heerlijk!!!
En deze wilde ik jullie toch niet ontnemen. Onze Lobbes haha. Ik had hem gezellig ingepakt met een cadeaupapiertje om zijn nek, maar Lobbes houd niet zo van inpakken. Hij is meer van het uitpakken en klein maken hahaha.
 
 
Inpak tijd: 45 minuten

2 opmerkingen:

  1. aaaaaaaah, Lobbie.... xxxx ben benieuwd wat je van de choco vindt. ik heb van dezelfde range banaan/gember gehad. nomnom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maarre... je kon dus ook niet wachten vanmorgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!