vrijdag 14 december 2012

Klus 64 kerstkaarten schrijven.

Vandaag maar eens aan de gang met de kerstkaarten. Vaak maakte ik wel kerstkaarten voor een aantal mensen, maar dit jaar even niet. Nee dit is me nu even net iets te veel dus dan maar even niet het komt net zo goed uit een goed hart toch?


Ik had een week geleden al kaarten gekocht. Ik dacht dat ik wel genoeg kaarten gekocht had. Helaas ik kwam toch nog een paar kaarten te kort. Dus ik moet morgen eerst nog even een paar kaarten erbij kopen. Bijna alle andere kaarten heb ik op de post gedaan.
Deze heb ik nog niet op de post gedaan, want daar wil ik nog even iets extra's in schrijven. Ook dat ga ik van het weekend doen, zodat de kaarten maandag allemaal op de bus zijn.


Schrijf tijd: 60 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!