zondag 9 december 2012

Klus 62 LOSSE-EINDJES-LA deel 3

Vrijdag had ik de kerstbomen op getuigt. Met het optuigen kwam ik wat kerstspulletjes tegen die geplakt moesten worden. Vorig jaar heb ik ze zo in de doos gestopt, omdat de kerstspullen opgeruimd werden, maar ja dan kom je het natuurlijk nu tegen. Ik stop het niet weer terug de doos in nee hup op de tafel er mee, zodat ik het ook ga plakken ook. Natuurlijk deed ik dat niet vrijdag nee toen had ik andere dingen te doen.

Dus vandaag die losse eindjes maar weer eens oppakken. Meteen maar de LOSSE-EINDJES-LA nagekeken op wat er nog meer geplakt moet worden. Lijm er bij en plakken maar.
Een kerstman zijn muts er weer aan gelijmd.
Een kerstvogels zijn veer zodat hij weer in e boom kan hangen.
Een ring de blauwen stenen vast er aan gelijmd (die vielen er steeds af dus maar even lijmen voordat ik ze echt kwijt ben)
Een kerst tafereeltje voor in de tuin. De warm winter wishes bordje weer vast en aan gelijmd.
Een ring van het fototoestel gelijmd er zat een scheur in.
En een bak uit de koelkast ook meteen even gelijmd.
 
Zo alles zit weer vast nu nog even drogen en dan kan het allemaal weer op hun plek.
 
Ook ben ik vandaag nog bezig geweest met de was, de afwas, vlees drogen, oppassen op onze kleine vriendin,mijn kerstswap en nog wat kleine dingen. Dus weer een productieve dag zeg maar.
 
Plak tijd: 30 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!