vrijdag 7 december 2012

Klus 61 De Kerstbomen eindelijk klaar

Met het weer van vandaag kun je gewoon niet anders dan in kerstsfeer komen. Dit was mijn uitzicht van uit mijn kamer.
 
HEERLIJK TOCH. Dus vandaag weer tijd voor de kerstbomen. De bomen zette ik gister al, maar vandaag ga ik er mee verder. De kunstboom had ik gister al voorzien van verlichting, maar de echte boom nog niet. Tevens moest ik nog de keuze maken welke ballen in de bomen gaan. Wordt het rood, wit, zilver, licht blauw, donker blauw of doorzichtige ballen. Ik heb zoveel verschillende ballen dat ik ieder jaar weer kan kiezen wat voor een boom ik ga maken.

Dit jaar wordt het....................

Rood / Wit in de keuken en in de woonkamer Rood, Wit en een beetje groen en bruin.

Na een halve dag de ballen hangen en zo is dit het resultaat.

HEERLIJKE KERST SFEER!!!!
Met de lichtjes aan
Met de lichtjes uit
Met de lichtjes aan
Met de lichtjes uit

En oeps ja er zijn wat ballen gesneuvelt. Ach ja dan hadden ze maar geen ballen moeten worden haha.

Nu nog even de rommel opruimen en dan is de woonkamer weer helemaal gezellig. 
 
In hang tijd: vele uurtje maar ach heerlijk om te doen.

3 opmerkingen:

  1. Gezellig! goed bezig mop. Ik ga morgen aan de bak. Niet met een kerstboom, natuurlijk.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie bomen Con ik zal ze zien gr.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en mooi uitzicht komt me bekend voor. grx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!