zondag 2 december 2012

Klus 58 Surprise's maken

De tijd die ik over had de afgelopen weken zijn in de surprise's gaan zitten. Gister hadden samen met de familie een gezellig Sinterklaas avondje. De jongste (van bijna 2 jaar) mocht eerst al zijn cadeautje uitpakken en zak vol. Al waren niet alle cadeautjes voor hem want ook de oudste 2 krijgen cadeautjes en Sinterklaas was ook ons nog goed gezind want ook wij kregen nog een lekker letter. Heerlijk.

Toen het bedtijd was voor de kleine man was het tijd voor de surprise's

Als Knutsel Pietje heb ik deze gemaakt.

 
Een wijnglas (met in de poot het cadeautje een fles wijn) Er zat zelf echt wijn in het glas haha.
Voor mijn zus een baby om het bedje vast op te warmen (met het cadeautje in zijn buik een setje met kleertjes voor de baby)
 
En deze kreeg ik van SinterPap. Een speldenkussen met spelden er op die komen natuurlijk goed van pas. Nu ik bezig ben met mijn creativiteit op de naaimachine. (het cadeautje pas er niet in het was een tasje voor in een tas zoals ik al in een van mijn eerdere blog had aangegeven dat ik deze wilde hebben.

 

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thanks Anita. Ik heb me best gedaan. Het wijnglas bestaat gedeeltelijk papier mache. Daar had ik nog nooit mee gewerkt dus ik vind het al heel wat. Ik heb nog een surprise gemaakt maar die kan ik niet eerder laten zien dan 5 december ;-) Zelf vind ik die wel heel erg leuk.

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!