dinsdag 25 december 2012

FIJNE KERSTDAGEN en Kerst-swap (deel 6)

Gister ben ik bijna de hele dag druk geweest met het kerstdinner voor vandaag. Dus vandaag hoef ik gelukkig niet meer zoveel te doen. Nee vandaag ga ik lekker genieten van het samen zijn met de familie.
Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen
Lobbes lacht jullie allemaal (van uit de kerstboom/ballen)
een zalig kerstfeest toe.
 
Ooo ja natuurlijk heb ik van ochtend ook nog een pakje uitgepakt. Heerlijke thee. Natuurlijk heb ik er meteen thee mee gezet. Toen ik het pakje los maakte rook ik meteen van die after eight chocolade. Ik had gewon zin om het te eten haha, maar ja het was toch echt geen chocola. Inmiddels zit ik lekker met een koppie thee op de bank en hij is best wel lekker moet ik je zeggen. Maar hij smaakt meer naar mint dan chocola ;-)
Sorry de foto's zijn niet zo heel goed het was nog schemer toen ik op stond. Ik werd gezellig gewekt door een fanfare met kerstliedjes. Heerlijk wakker worden ook al is kwart voor 8 op mijn vrije dag wel een beetje vroeg, maar goed zalig kerstfeest.

1 opmerking:

  1. Hi mop, Anne heeft vandaag haar blikje opengemaakt, en ze is er heeeeeeel erg blij mee! nomnom.... dankjewel Santa Conny! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!