zaterdag 15 december 2012

Cadeau-dag (kerst-swap dag 1 en herdenkingslichtje)

Vandaag was het cadeautjes-dag. Vanmiddag vertelde ik al dat ik mijn herdenkingslichtje ging ophalen en dat ik met Mirjam zou gaan swappen. Dit nam ik mee voor Mirjam
 
  
 
 Een mooi herdenkingslichtje. Ik had een aantal dingen doorgegeven die ze mooi in het lichtje verwerkt hebben. Ik ben er dan ook heel blij mee. Ook kreeg ik nog een lekkere fles wijn. Wat een verwennerij allemaal hé.
 
Maar als klap op de vuurpijl kreeg ook ik mijn swap cadeautjes. Spannend. Niet alleen omdat ik de komende dagen lekker cadeautjes mag uitpakken. Nee het spannendste vind ik nog wel wat Mirjam van mijn cadeautjes vind. Heb ik wel leuke cadeautje uitgezocht? Zou ze ze wel leuk vinden? Ik kan niet meer terug, dus moet gewoon afwachten wat ze er van vind. Het is voor mij de eerste keer dat ik een swap doe, dus ook echt wel spannend.

Ik zal bij een van de andere blogger (ik weet helaas niet meer bij wie) dat er een kerst-swap was. Ik vroeg Mirjam of ze dat leuk vond om met mij te doen. We waren te laat om ons nog aan te melden, maar we hadden ook niemand nodig, want we kennen elkaar. Dus we hebben samen afgesproken dat we 5 cadeautje voor elkaar zouden kopen. Het waren er 7, want ik had voor Anne er ook nog 2 bijgedaan. Gelukkig was ik niet de enige die er iets extra's bij gedaan had, want ook ik kreeg er 7 cadeautjes + deze leuke tas.

Een tas die ik zelf nooit zou kopen, maar oo zo leuk vind. Een vrolijke tas. Helaas voor mij een echte zomer tas, dus ik moet nog even wachten voor deze gedragen kan worden. Zelf ga ik meestal voor safe, maar dat betekend niet dat ik het niet leuk vind. Nee in tegendeel zelf. Thanks Mir. Goed gedaan.
 
Ook kreeg ik nog deze mooie sjaal. Echt een kleurtje voor mij ja. Ik ben nu al blij en heb nog niet eens alle cadeautje uitgepakt dus dat wordt nog wat deze week. Ook kreeg ik nog deze lieve kaart.
 Ik heb alle andere cadeautjes uit de tas gehaald 
en gezellig onder de boom gelegd, dat ziet er gewoon gezellig uit.
 
Over 2 dagen pak ik weer een pakje uit. Ik ben benieuwd wat ik allemaal nog ga krijgen, maar goed daarover meer over 2 dagen. Morgen is Mirjam aan de beurt om een cadeautje uit te pakken. Ik benieuwd wel cadeautje ze uitgaat pakken en wat ze er van vind. Ze zal er morgen over bloggen, dus ik zit al met spanning te wachten op haar blog ;-)
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog!! Andersom ben ik ook benieuwd hoor, hoewel ik best zeker meen te weten dat je de pressies leuk zult vinden. Zelfs dat ene.. haha, neenee, ik zeg het niet! ;) Leuk zo, onder de kerstboom. Wel zorgen dat Lobbes niet bij het zilverkleurige pakje kan. Ik ga jouw pakket eerst op de foto zetten en daarna ga ik pressie #1 uitpakken. spannend!! xx fijne zondag mop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lobbes is een schatje die zit er echt niet aan hoor. Hij weet donders goed dat hij niet bij de boom mag komen en doet dat dan ook niet heel fijn. De enige reden dat er een bal uit de boom kan vallen is, omdat meneer te enthousiast met zijn staart aan het zwaaien is als hij langs de kerstboom loopt. Vandaar de onderste rand ballen alleen maar plastic of stof ;-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!