donderdag 8 november 2012

Klus 55 Broek maken

Vandaag maar een klein klusje. Ik heb natuurlijk wel meer gedaan, maar daar kan ik helaas niet zoveel over vertellen. Ik ben namelijk bezig voor mij kerst swap.
 
Ik zag bij een andere blogger (helaas weet ik niet meer bij wie) iets over een kerst swap staan. Ik vond het wel leuk, maar toch ook wel een beetje eng om te swappen met "vreemde" mensen. Ik weet immers helemaal niets van ze. Alleen wat hier op de blog te lezen is dan. Ik vroeg mijn vriendin Mirjam of ze het leuk vond om samen te swappen. Ze moest er nog even over denken. De inschrijving voor de kerst swap ging voorbij en ik had me er niet voor aangemeld. Ik dacht: "ach dan maar even niet dat komt nog wel een keer."  Bijna 2 weken geleden gingen we gezellig met de Q-meiden even lekker bubbelen (zoals Mirjam in haar blog schreef), daar kwam Mirjam ook weer terug op de vraag van mij of ze wilde swappen. Ik was het al lang vergeten, maar ze duidelijk nog niet. Dus..... Leuk dus we gaan swappen. Maar daar kan ik dus nu niet over vertellen.
 
Oké ik kan zeggen dat ik vandaag weer wat cadeautje gescoord heb, maar verder..... nee verder kan ik niets vertellen, want Mirjam  lees natuurlijk gezellig mee en dan is het voor haar geen verrassing mee. We hebben wel afgesproken iedere week een sneak preview te geven. We hebben bij de eerste al gehad en ik kan jullie vertellen poeh, wat duurt wachten dan lang ;-)
 
Maar nu even over wat ik jullie wel kan vertellen mijn kleine klus.

 

Mijn lievelingsspijkerbroek repareren. Hij zit zo lekker, maar inmiddels zitten de scheuren wel in mijn broekkie. Ik had van een vriendin gehoord dat je zo kant en klaar bij de Hema van die knie/elleboog lappen kon halen. Die passen ook vast wel op de binnenkant van mijn broekspijpen.
 
Eerst even kijken welke van de 2 de beste kleur is. Nou dit is wel duidelijk hé

Nou strijkboud aan. Even warm laten worden en strijken maar. Jeeeh wat is dit toch simpel zeg. Zo dat ziet er beter uit dan met van die scheuren er in. Zo kan ik mijn lievelingsbroekkie toch nog weer ff wat langer aan ;-)

Opruimtijd: 10 minuten

2 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi gedaan. Goed om te weten dat de Hema zoiets verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets is ook op de markt te vinden. Wil ik ook nog een keer halen voor een jurkje. Enne, ik heb gisteren ook iets voor de swap gescoord!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!