dinsdag 6 november 2012

Klus 53 Servieskast laatje

Op zoek naar recepten (morgen hier meer over) trek ik dit laatje los. Jeh wat een rommelig laatje.
Het lijkt wel of alles er zo in gepropt is. Waarschijnlijk is dat ook zo (bloos). Dat kan zo niet langer natuurlijk. Voor ik verder ga, waarvoor ik eigenlijk kwam, ga ik eerst dit laatje even opruimen.

Hup alles eruit. Een stapeltje met kookboeken die ga er gewoon weer terug in zo. Een stapeltje met losse recepten en tijdschriften waar recepten in staan. Die moeten uitgezocht worden, dus niet terug die la in. Een stapeltje met gebruiksaanwijzingen. Ook die moeten ergens anders heen. Waar heen weet ik nog niet precies maar dat komt goed.
Wat deze in die la doet weet ik niet, maar zo ga ik hem in ieder geval nooit gebruiken. Dus naar boven bij de wasspullen.
Deze ligt ook al meer dan een jaar in de kast, dus die moet volgens mij ook weg of toch niet? Nou nog maar even over denken, maar ik leg het alvast bij de andere spullen in de DOEMAARWEG doos. Kan ik er nog even over twijfelen.

Laatje even schoonmaken en de boeken kunnen er weer in. Dat ziet er al weer een stuk beter uit.



Opruimtijd: 15 minuten

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer opgeruimd uit. Zo'n (kook)boekstandaard heb ik ook (nog nooit gebruikt.... ohja 1 keer).
    Ik zit ff in een opruimdip. Ik kan me er maar niet toe zetten. Merk zelfs dat ik de dagelijkse dingen, zoals de vaatwasser in- en uitpakken voor me uitschuif. Om over de kleefplek op de eettafel maar helemaal niet te spreken...
    Door blogjes te lezen hoop ik de opruim-inspiratie weer te krijgen.
    Dus.....een schop onder mijn kont en hup, de vaatwasser uit- en inpakken. Dat ga ik NU doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! ja doe mijn best. Opruimdipje is niet fijn, maar probeer die dingen op te ruimen (of gewoon een klusje) wat te leuk vind om te doen. Daar krijg ik altijd wel weer inspiratie van. Dan zie je weer hoe leuk het kan zijn om het te doen. Het resultaat is zo lekker. Ik hoop dat je weer een beetje inspiratie gaat krijgen en dan we weer van jou blogjes mogen genieten ;-)

      Verwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk overzichtelijk uit. Goed gedaan.
    En oh het is dus een kookboekenstandaard. Die had ik niet herkend .
    Wel herken ik Sonja Bakkers boek. Heb je de ovenschotel met macaroni, plakjes tomaat en gerookte kipfilet wel eens geprobeerd?
    Mmm...lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Sonja boeken zijn zeker al 2 jaar niet meer uit de kast geweest. Ik zou niet weten hoe het met die ovenschotel zit, maar ik zal het eens op zoeken ;-) In welk boek staat die want ik heb er 3 hihi.

      Ik deed voor namelijk precies wat me opgedragen werd in het boek. Ik ben zo'n slechte kok haha. maar ga iedere dag staat er toch weer wat te eten op tafel hoor ;-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!