donderdag 29 november 2012

Energie te kort.

Momenteel ben ik niet zoveel aan het op pakken. Nee dat hebben jullie wel kunnen lezen of beter gezegd jullie hebben niets gelezen ;-)

Momenteel heb ik even niet zoveel energie om thuis nog wat te doen. Het kost me al moeite genoeg om alleen de dagelijkse dingen te doen. De was ligt bijvoorbeeld al meer dan een week schoon in de wasmand, maar het opvouwen kost me al te veel energie dus vandaar dat het nog niet gebeurt is.
Gister met veel pijn en moeite een nieuwe gedraai want er zat zoveel in die wasmand dat er zelf al een hele berg naast lag. Daarnaast ben ik stiekem toch ook wel bezig met Sinterklaas en help ik Sinterklaas als Knutsel Pietje. Wat winkeltjes afstruinen om nog wat leuks te vinden. Ik geloof dat ik het nog nooit zo zwaar heb had als dit jaar. Normaal vind ik altijd wel iets leuk, maar nu .......
Nee zelf voor manlief kosten me het heel veel moeite, maar gelukkig alle cadeautjes zijn in huis en surprises bijna allemaal af. Ik moet er aan een nog een laatste hand leggen, maar dat kan niet eerder dan zaterdag (de dag dat we het met de familie vieren) anders blijft en niets meer van mijn surprise over volgens mij.


Door dat ik momenteel ook een beetje te weinig energie heb, heb ik besloten om niet meer iedere dag te gaan bloggen. Ik vind het heerlijk om jullie blogjes te lezen, maar het kost me nu gewoon even te veel moeite om iedere dag een blog te schrijven. Wie weet komt dat wel weer en zo niet ook niet erg toch. Zolang ik maar bezig blijf. Ik heb dan ook besloten om in iedere geval iedere week te bloggen. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!