vrijdag 19 oktober 2012

Nieuwe kleding

Vandaag geen klus. Nee, vandaag ben ik weer eens de helpende hand. De dochter van mijn vriendin wordt volgende week 1 jaar en ze wilt er graag leuk uit zien. De vraag aan mij was om samen met haar leuke kleren uit te zoeken. Nou wie vindt dat nou erg om te doen, als klus. (Gezellig shoppen met een vriendin!) Niemand toch ;-) Dus op naar de stad.

Nou kan ik zeggen mijn vriendin heeft het niet echt van huis uit mee gekregen om er leuk en vrouwelijk er uit te zien. Het is meer zo iets van, als het maar lekker zit, de kleur me aanstaat, dan is het al goed. Natuurlijk hartstikke jammer, want iedereen kan er leuk uit zien, maar daar gaan we vandaag dus verandering in brengen.

Op naar één van mijn favorietjes Miss Etam. Hier slag ik altijd wel en zij ook. Na ruim 45 minuten passen hebben we een leuk setje (doorzichtig groen, paars, zwart met grijs bloesje met een groene broek) + nog 2 leuke shirts. Echt leuk! Ik zou heb zelf zo kopen. (uuuh dat set en één shirt heb ik ook gekocht hahaha) Mijn vriendin vind mijn smaak leuk, vandaar dat ik ook mee mocht shoppen. ;-) Bij een andere winkel vinden we nog een leuke blouse die bij de broek pas die ze al gekocht had. Nou dit kan niet meer stuk.

Thuis gekomen moesten de outfitjes natuurlijk meteen geshowd worden aan manlief. Ik kan het niet omschrijven, maar zijn gezicht sprak boekdelen. Hij vond het geweldig en voor al heel vrouwelijk.

Nou ik denk dat de missie geslaagd is. Die verjaardag kan niet meer stuk. Nu alleen wel even afspreken wanneer wie wat aan doet, anders lopen we misschien wel in het zelfde hihi.
Dat wordt dus ff appen dan ;-)


Shop tijd: lekker lang ;-)

2 opmerkingen:

  1. Het was beregezellig en ik ben helemaal happy met mijn kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja berengezellig was het zeker ;-) en ik ben blij dat je happy met je nieuwe kleren bent :*

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!