zaterdag 20 oktober 2012

klus 45 koffer inpakken

Zoals jullie hebben kunnen lezen was mij zomervakantie helaas door omstandigheid een beetje kort. We zijn na 5 dagen weer terug gegaan naar Nederland. Natuurlijk was dat niet leuk, maar we waren hard nodig (beter gezegd manlief was hard nodig), omdat hij momenteel helemaal geen vrij kan krijgen van wegen deze zelfde reden en een vriendin van mij het wel leuk vond om eens een paar dagen naar een andere stad te gaan. Heb ik besloten om samen met haar een paar dagen weg te gaan. Dit gaan we komende dagen doen.

Dus vandaag ga ik mijn koffer inpak. Ik moet het even wel overwogen doen, want we mogen niet meer dan 10kg mee nemen, aangezien we graag alleen handbagage mee willen nemen.

De even uitzoeken wat ik allemaal mee ga nemen en dan even wegen of dat ook allemaal wel mee kan.



Ik wil ook graag wat te lezen meenemen, omdat ik waarschijnlijk op de terug weg wel wat andere spullen mee terug wil nemen (zoals een tas :D).
zoek ik tijdschriften die ik nog niet gelezen heb, maar daar wel gewoon achter kan laten. Nou de stapel is groot genoeg, maar er zitten ook een aantal tijdschriften bij die ik toch echt wel wil bewaren, dus die gaan sowieso niet mee. Na de stapel door gespit te hebben blijven er 3 tijdschriften over die ik mee ga nemen.

De la doe ik weer terug de kast in en zie......

Ooo ja die la moet ik nog vastzetten. Nou niet meer uitstellen. Hup, hamer en spijkers erbij en het is zo gebeurt. Het duurt nog geen 2 minuten. Stom hé, dat je het dan weer jaren laat zitten, maar goed het is weer gedaan. Ik kan weer een streep zetten bij een klusje die op de lijst staat ;-)

De tijdschriften, die ik niet mee neem op vakantie, laat ik even liggen op mijn bank. Daar ga ik zo alvast mee beginnen om te lezen heerlijk alvast beginnen met relaxen, want ik heb vakantie.

Maar eerst de koffer verder inpakken. Alles ligt klaar en pas er makkelijk in. Even wegen nou het kan makkelijk mee. Ik hoe zelf niets thuis te laten.  Nou een boek mee dan, dan heb ik in ieder geval genoeg te lezen in het vliegtuig.

Inpak tijd:   30 minuten

2 opmerkingen:

  1. Heel veel pezier en geniet er van!
    Ik begin ook steeds meer kleine klusjes, die nog geen paar minuten kosten, meteen te doen. Eerder liet ik ze gewoon liggen en stapelde alles zich lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genieten zal ik zeker we gaan lekker doen waar we zin in hebben heerlijk.

    Bij mij was het ongeveer het zelfde verhaal vaak schreef ik het nog wel op maar doen ho maar en hoeveel tijd kost het nu eigenlijk, dus ook ik heb besloten het wat vaker meteen te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!