donderdag 18 oktober 2012

Klus 44 De was

Vandaag moet de was even weg gewerkt worden. Ik had al wel gewassen, maar de boel nog niet opgevouwen. Ik gooi vaak het ondergoed, de sokken, de handdoeken en spullen die niet kunnen kreuken zo in de wasmand en vouw dat dan vaak op wanneer het me uit komt. De spullen die wel kunnen kreuken zoals shirt en broeken en zo die vouw ik altijd wel meteen op. Maar doe wasmand met ondergoed en sokken ...... Die kan soms nog wel even staan. Soms is het zo erg dat manlief zegt wil je a.u.b. wassen want ik heb geen onderbroek meer in mijn la liggen. Het enige wat ik dan hoeft te doen is even die wasmand om kiepen en opvouwen en opruimen, maar ja soms hé

En kost het nou zoveel tijd? Eigenlijk helemaal niet, maar je het is gewoon een kwestie van doen hé. Dus we doen het maar goed even. (Vergeten een foto te maken, maar ja ik neem aan dat jullie het wel kennen een wasmand vol met wasgoed ;-))

Ook ben ik vandaag (als voorloper op mijn opruimklus de kledingkast) even bij een tweedehandswinkels geweest. Ik wilde weten of ze hier ook kleding inname, maar helaas dat deze ze niet. Ze kocht het zelf ergens in toch een aparte wereld hoor tweedehandsspullen.

Maar natuurlijk moest ik ook even struinen. Oeps en weer wat gekocht :D Ik vond het zullen leuke dingen. Een mooi zwart rib jasje, een zwart shirtje en een sjaaltje kijk.
Te leuk om te laten liggen en kosten samen maar 20 euro dat is toch niets. Het jasje is volgens mij nog niet eens vaak gedragen, want de zakken zitten nog dicht genaaid.
Lobbes was gezellig mee naar boven en mocht van mij met de verpakking van mijn "nieuwe" kleren spelen. Met 2 minuten was meneer er al moe van haha en ging hij lekker liggen slapen. Ja wat doe je eigenlijk ook anders op een slaapkamer ;-)


Opvouwtijd: 20 minuten

2 opmerkingen:

  1. hele leuke aanwinsten!! hier ook een forse stapel strijk... :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks vond ik ook :D

      Hoe is het me je strijk? Is de al weg?

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!