zondag 14 oktober 2012

Klus 40 Het thuis weer een beetje aan kant maken.


Ja ik ben weer een beetje beter en keuvel weer door het huis heen. Zie vervolgens natuurlijk ook weer van alles liggen en de dagelijkse dingen moeten gedaan worden. De vaatwasmachine staat al 2 dagen vol met vaat, maar ik te ziek en manlief te moe om er iets mee te doen, dus dat eerst maar eens uitpakken. Nog even wat schoonmaakwerk hier en daar en dan ben ik er voor vandaag weer even klaar mee. Toch nog niet genoeg uitgeziekt om weer vol aan de bak te kunnen.

Morgen weer en dag en dan zien we wel weer verder, want wat moeten we nog allemaal gebeuren. Ik geloof dat ik daar maar eens een lijst van ga maken.

Tig van de lijst maar iedere keer vergeet ik wel iets. Ik vind een appje waar ik alle to do's in kan zetten. Volgens mij heel handig, want die heb ik altijd bij me en zo kan ik altijd alles to do's opschrijven. Eerst maar eens een lijst maken wat er allemaal nog moet gebeuren en wat de hoogste prioriteit heeft ;-)


Opruimtijd:  90 minuten (1,5 uur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!