maandag 8 oktober 2012

Klus 37 pluggen en schroeven uitzoeken

Vandaag zijn we lekker veel weg geweest, waardoor ik niet veel tijd heb gehad om een klusje te doen, maar ik vond toch nog even een paar minuten om een start te maken met het uit zoeken van de pluggen en schroeven.

De pluggen waren zo klaar, maar de schroeven ...... Pffffff wat een bak zeg.
 Eerst de schroeven maar eens van de andere dingen scheiden.
Ik heb een zak liggen voor ringen en moeren, een potje voor bouten, een potje voor oogjes en haken, een bak voor al het overige spul wat niet valt onder al het andere en 2 bakken voor schroeven. Eén bak voor schroeven met kruis kop en één bak voor schroeven met platte kop. Zo de bak is half leeg en ik vind het voor nu even genoeg. Morgen maar weer verder met deze schroefjes. Dus ik laat alles even op deze kast liggen zodat ik er morgen gewoon mee verder kan.

Opruimtijd: 30 minuten

Ooo ja dit wil ik jullie toch ook nog wel even vertellen. Manlief en ik hebben gister de cabrio naar binnen gedaan. Dit was al weer een spektakel op zich, maar om een lang verhaal kort te houden, manlief had niet zo goed gemeten. De cabrio paste net niet in het buiten berghok. We kwam 10 cm te kort. De deur kan niet meer dicht. Dus ik zei al tegen manlief: "Heb je niet helemaal goed opgemeten schat." Haha nou hij ging nog wel even bedenken hoe hij dit ging oplossen, maar de auto gaat er niet meer uit. Nou ben benieuwd waar hij mee komt. ;-)



4 opmerkingen:

  1. Aan het gereedschap mag ik niet aankomen, dat is gelukkig manlief zijn afdeling.
    Hoe is het met het cabrio-probleem afgelopen? Of is hij er nog over aan het denken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Manlief doet niet veel met het gereedschap dus is ook dit een plek die ik gewoon kan opruimen ;-)

      Het cabrio probleem is nog niet opgelost. Manlief had al wel een idee, maar daarvoor moet iemand anders (die is automonteur geweest) hem helpen. Hij heeft het idee op de bumper eraf te halen nou wel zullen wel zien. Eerst zien dan geloven in dit geval.

      Verwijderen
    2. oepsie... tja, meten is weten!! hihi...

      Verwijderen
  2. Mijn timmerman zegt (en doet) altijd: meten is weten maar twee keer meten is zeker weten! ;-) Ik heb dat van hem overgenomen, ook met naaiwerk! En het werkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!