zaterdag 6 oktober 2012

Klus 35 Onkruid

Vandaag weer een lading vlees verwerkt in het totaal 25 kg. Gelukkig was de grootste bulk (15 kg)was gelukkig al verpakt per kilo en kon zo de vriezer in, maar de rest moet echt nog even gedaan worden. Ik heb er geen foto's van gemaakt zo lekker is dat ook weer niet op te zien.
 
Na ruim 2 uur was ik er gelukkig klaar mee en kon ik beginnen met het klusje wat ik eigenlijk vandaag wilde doen. Manlief geeft de cabrio nog niet naar binnen gezet, dus ik kan nog even makkelijk door het buiten berghok naar achteren om de boesboes even een beetje acceptabel te maken. Door mijn enthousiasme was ik vergeten een foto te maken van het Before, maar ja. Dus maar even een tussen foto ;-)
Zoals het hier is was het op de foto hier boven ook ongeveer.

Meteen de zij kant ook maar even mee nemen. Nou hier is het verschil volgens mij wel duidelijk te we kunnen te minste weer langs het berghok naar achteren zonder dat je de prikkelstruiken aan je broek hebt hangen. Toch best jammer dat je buurt weinig tot niets aan hun tuin doen, want daardoor heb ik alleen maar meer onkruid in mijn tuin.
Het stom is zelf wat in nu gedaan heb (behalve dat stukje aan de zij kant van het berghok. In niet eens mijn tuin. Nee dat is tuin van..... buren die ooit nog eens achter mij zouden moeten komen wonen, maar tot op heden in het nog steeds braak liggend terrein waar het onkruid al meters hoog staat. Helaas doet de project ontwikkelaar er niets aan. Grrrr. maar ja ik kan het niet veranderen, dus doen ik het zelf maar een beetje.
Voor nu ben ik hier te vrede mee. Ik zien in het voorjaar wel weer wat ik er dan weer aan gaan doen.
Maar het ziet er in ieder geval al weer een stuk beter uit vind je niet?
Kijk wat een verschil!
En dan nu even een hapje eten, dan nog even afwassen..... of toch maar niet ik ben eigenlijk al helemaal kapot. Die afwas kan morgen ook wel. Die blijft echt wel staat. Dus lekker met mijn voetjes om hoog. Een blogje schrijven en dan niets meer doen. Dat mag onder hand ook wel, ben de hele dag al in de weer. Ik heb nog geen moment gezeten vanaf dat ik thuis ben (om 20.00 uur ging ik voor het eerst zitten om even lekker een hapje eten naar binnen te werken) Dus duidelijk. Het is genoeg voor vandaag. Morgen weer lekker verder. Tot morgen.

Opruimtijd: 50 minuten

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad weer een heel stuk beter uit. Maar wanneer heb je dit dan gedaan. Ik heb het idee dat het bij ons de afgelopen dagen alleen maar geregend heeft. De vijver is al bijna overstroomt.
    Ik heb er ook over zitten denken om de hond vers vlees te geven, maar dan mag ik wel eerst een grote vriezer aanschaffen. Want met die 4 laatjes die we nu hebben, komen we niet zo heel ver, toch? En hoe doe je dat als je op vakantie gaat? Onze hond gaat soms logeren bij mijn ouders en die zie ik nog niet zo met dat vlees aan de gang gaan. En weet je nog een site waar ik goede informatie kan vinden? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit vrijdag avodn gedaan. Toe was het hier gelukkig lekker droog.

    Haha ja een grote vriezer is wel een muts als je wilt gaan BARFfen, maar ik denk dat het zeker een bewuste keuze moet zijn. Je kunt er alles over lezen op barfplaats.nl Natuurlijk mag je mij ook altijd vragen stellen hoor. Op het forum ben ik Lobbes2009.

    Als wij met vakantie gaan gaat onze Lobbes altijd mee. Een enkele keer gaat hij niet mee en logeert hij bij mijn ouders of mijn schoonouders, dan zorg ik er altijd voor dat ik makkelijke maaltijdjes heb, die ze zo in de bak kunnen doen. Manlief heeft er ook altijd mooite mee hoor als ik een avondje niet thuis ben moet ik van te voren ook zeggen wat hij moet geven. Vaak lig ik het dan klaar in een vlees bak voor de hond. Dan weet hij dat hij die hele bak mag geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!