dinsdag 11 september 2012

Klus 9 dozen

Zoals ik gister vertelde hebben we nieuwe containers. Al het papier zit er inmiddels al in alleen de dozen nog niet want daar had ik een andere bestemming voor bedacht, dus nu nog maar gauw even voor dat ik weg moet er nog even mee aan de slag.

Eerst maar eens een DOEMAARWEG doos maken

 Zo alle spullen die al weg mochten er in en dan zet ik deze achter in de berging.
 

 De andere dozen ga ik gebruiken voor deze zakken. Dan zijn van die opbergzakken voor in de kast, maar ik vind ze zo slapjes. Misschien werkt het beter met een kartonne bodem.
 Het eerste voorbeeld had ik al gemaakt dus nu is het alleemaal naar maken.
 Wat heb ik nodig? Een doos, een mes, een schaar en oo ja bijna vergeten een stift om de grote af te meten.
 Zo een doos helemaal kapot en .....
 .... vier nieuwe bodemplaten erbij. Ja je telt het goed het zijn er vijf, maar ik wil meteen proberen of het misschien handig is om aan de bovenzijde ook een kartonne plaat te hebben.
 De boel opruimen en dit maar even naar boven tot ik het ga gebruiken in de kledingkast.
Oeps ja het licht nu weer op de slaapkamer. Ik moet het natuurlijk ergens laten hé, maar ja mooi is het zeker niet. Zit meteen te kijken die asbak naast onze jukebox, wat doet die daar eigenlijk? Ja ik rook niet en manlief alleen maar buiten dus geheel overbodig natuurlijk maar hij staat zo leuk naast de jukebox. Toch nog maar eens goed overnadenken of deze toch niet weg kan. Misschien ook maar eens met manlief overleggen, want volgens mij hecht hij er nog meer waarden aan dan ik.

Maar goed het is weer opgeruimd. Teminste .......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!