donderdag 6 september 2012

Klus 3 koffers inpakken

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik een paar dagen niet aan het klussen geweest.
We waren met vakantie en had geen tijd meer gehad om deze blog nog even te schrijven voor we gingen dus vandaar dat jullie hem nu as nog krijgen.

Om met vakantie te gaan moet je natuurlijk ook je koffer inpakken, dus een mooie klus.

Ik heb de dagen er voor beetje bij beetje de meeste spullen al klaar gelegd op een kamer. Zodat ik het overzicht goed kon houden. Nu ik alles bij elkaar heb wordt het tijd om alles goed in te pakken. Past het allemaal in de koffers? Wat een boel spullen neem je toch weer mee hé (Dit zijn spullen voor ruim 2 weken vakantie echt zijn we na 5 dagen al weer terug gekomen) Alles ligt uitgestald dus het in pakken kan beginnen.

 
Zo alles zit er in het pas ook nog allemaal gelukkig. Deze klus is weer geklaard en nu is het tijd voor vakantie.

Meteen bedenk ik me dat het goed is om een kluslijst te maken met allen dingen die ik me tot nu toe bedacht heb. Zo worden de klussen die al zo lang liggen ook eens gedaan



Tevens heb ik tijdens inpakken ontdekt dat ik spullen kwijt ben ook hier maak ik maar eens een lijst van wie weet vind ik het nog ergens anders terug tijdens het opruimen

Opruimtijd: 60 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!