donderdag 6 september 2012

Klus 4 Koffers uitpakken en koelkast schoonmaken

Aangezien we eerder terug zijn gekomen van de vakantie ga ik gewoon weer verder met klusjes doen, want de vakantie zit er voor nu gewoon weer op.

Het ongeregeld zooitje van de vakantie hebben we weer meegenomen naar huis. Dat klusje zal dan ook het eerste klusje zijn. De koffer leegmaken en weer netjes opruimen op de plek waar ze altijd staan, zodat ik ze bij de volgende vakantie zo weer kan pakken zonder er over na te hoeven denken.

Zo de koffers weer leeg netjes op zolder.

De spullen die er allemaal uit gekomen zijn ook nog op de plek, maar het meeste kan de was in. Dus hup meteen een wasje draaien. Dan morgen nog één en dan is dat ook weer weggewerkt.

De etenswaarden die uit de auto gekomen zijn ook meteen in de koelkast. Ooo nee eerst meteen ff de koelkast schoonmaken (helaas geen tijd meer voor gehad toen we weg gingen), dan hebben we dat ook gedaan nu hij nog aardig leeg is.

Alles er uit, sopdoekje er doorheen en alles kan er weer in.
Klaar voor vandaag. Helaas alleen maar een foto van het eindresulaat van de koelkast. (Ik was weer te snel aan de slag gegaan )

Opruimtijd: 90 minuten
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!