zaterdag 29 september 2012

Klus 29 Vlees in de vriezer werken

Nou was ik vandaag van plan om het berghok onder handen te nemen, maar helaas ik had me even niet gerealiseerd dat er vandaag een vleeslevering zou komen voor de hond. Ja onze Lobbes krijgt alleen maar vlees geen brokken of zo. Ze noemen dit BARF (afkorting voor Bones And Raw Food). Hier zijn wij mee begonnen omdat onze Lobbes een allergie heeft. Daarnaast vind hij het ook nog heel erg lekker, maar goed dat ter zijde. Om een beetje goed koper vlees te krijgen kopen we met meerdere BARFfers in. Dat scheelt echt wel en vandaag was weer zo'n dag. Dus ik moest alle vleesjes portioneren en in de vriezer stoppen.



 
Dus er mee aan de gang. (Ik kan je zeggen wat je hier op de foto ziet is echt een kleine levering voor mij. Vaak sta ik een uur of 6 wel in de keuken om alles weg te krijgen. Nu waren het maar 4 zakjes vlees ongeveer 10 kg)
Ik zal je de bloederige foto's besparen daar is niets aan, maar gelukkig lag alles na ruim een uur in de vriezer of de droger. (Ja ik droog ook nog vlees voor hem dat vind hij heerlijk) Nog even mijn aanrecht weer schoonmaken en ontsmetten. Zo mijn aanrecht is weer spik en span.

 


Opruimtijd: 80 minuten (1 uur en 20 minuten)
Ik vind het leuk als je me volgt, maar gewoon een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!