vrijdag 28 september 2012

Klus 28 De garage / het buiten berghok deel 1

De garage of beter gezegd ons buiten berghok, want een echte garage kan ik het niet noemen. Wilde ik al een tijdje aanpakken. Toen ik de tuinspullen weer terug het berghok in zetten, zag ik al dat we in het berghok ook onderdak gaven aan een familie. Niet dat ik er bang voor ben of zo, maar overal van die keuteltjes vind ik toch niet echt prettig. Nu kon ik er slecht bij, omdat de motor in de weg stond, maar ook daar is deze week korte metten mee gemaakt. Aangezien er hier nog maar weinig tot niet meer gereden wordt hebben we besloten te verkopen. Waardoor we deze weer ruimte kregen in het berghok.

Nu kwam het plan om onze cabrio er in te zetten. Na wat gemeet, zijn we er achter dat het net moet passen. Volgens manlief kon de kast wel blijven staan, maar ja dan kun je er niet meer bij, omdat de deuren niet meer open kunnen. Ook niet makkelijk dus. Na even nadenken zei ik heel simpel. "Dan halen we de deuren er toch uit, dan kunnen we er wel bij." Zo gezegd zo gedaan. Ik nam een tang te handen en trok de pin onderin de kast er uit. ZO! Die deuren zijn eruit. Meteen (nu ik een helpende hand heb ;-)) alle spullen van het grote schap afgehaald, want daar kan ik straks ook niet meer bij.

Tot vandaag zijn we zo ver gekomen.

Morgen ga ik verder met het schoonmaken en uit sorteren, want er gaat toch zeker een boel dingen weg. Er komen ook alleen nog maar spullen op de grote schap te liggen, waar ik echt zeker weten een half jaar niet meer bij hoef. ;-)

Opruimtijd: 15 minuten (samen met manlief)

Ik vind het leuk als je me volgt, maar gewoon een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

2 opmerkingen:

  1. Nou voor mijn gevoel is er nog niet zo veel gebeurt. Eerst maar eens wat schoonmaken en opruimen dan ziet het er veel beter uit dan nu.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!