woensdag 26 september 2012

Klus 26 De Magnetron

Ken je dat zo'n gebruiksvoorwerp wat je even vlug schoonmaakt, maar bijna nooit echt even goed schoonmaakt. Nou voor mij is dat zeker de magnetron. Het lijkt wel een magneet die vuil aan trekt. Die broodkruimel, ja die maak je regelmatig wel schoon, maar de rest? Nou ik niet echt, maar vandaag is hij toch echt even aan de beurt. Ik heb niet veel tijd, maar zo net nog even voor het eten kan ik nog wel even een half uurtje vrij maken. In die tijd moet deze toch makkelijk schoon te maken zijn.
Before
De rollertje onder de glazen plaat zijn ook wel heel erg vies vind je niet? Ik maak nu als goed schoon, dus ook die.
 Before 
 After
 After
Nou hij blinkt me gewoon tegemoet heerlijk! En kostte dit nou zoveel werk? Nee dat viel best wel meer, maar waarom doe je het dan niet? Ik waarschijnlijk omdat ik het als een berg tegen op zie, maar vanaf nu hoeft dat dus niet meer :D
 
 
Opruimtijd: 25 minuten
 
Ik vind het leuk als je me volgt, maar gewoon een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!