woensdag 19 september 2012

Klus 18 kleine mandje onder de trap

Gister vond ik dat ik wel even een klein klusje kon doen. Ik had er even helemaal genoeg van na als die administratie dagen.

Het werd het andere mandje onder de trap.

Dit is het speelmandje van de kinderen. Zelf hebben we geen kinderen, maar als de kinderen van familie of vrienden komen weten ze dat ze het mandje van Conny altijd mogen pakken. Zonder dat ze dat hoeven te vragen. Dan snap je wel dat het mandje er wel eens lekker onoverzichtelijk uit komt te zien. Daar breng ik vandaag weer even verandering in.
 Eerst alles even uitzoeken.  Alle puzzelstukje bij elkaar weer in de juiste doos.
 Wat zit er nog meer in.
 Ooo ja de kapotte auto. Die laat ik er maar meteen even uit dan kan ik even kijken of deze nog te plakken is. Zo niet dan gaat hij gewoon weg.
 Alle beestje weer terug in puzzel. (van die heerlijke zachte puzzelstukje voor de kleinste al spelen de groter er ook gewoon mee hoor)
Ooo ja en dit knuffeltje moet er ook nog in.
 Zo dat ziet er weer heerlijk overzichtelijk uit wat er zou zelf nog meer bij in kunnen.

Hij kan in ieder geval weer mooi dicht.
 

Oké dit kosten vandaag niet zoveel tijd, maar voor mij even voldoende voor die dag. Ik vond het zelf nog te veel om er ook nog een blogje over te schrijven vandaar dat jullie hem nu pas van mij krijgen.

Opruimtijd: 5 minuten

Ik vind het leuk als je me volgt, maar gewoon een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!